After-work: Service is the new currency
- tirsdag 20. juni
- 17:00 – 18:15
- Drammen Kulturhus
Arrangør: Nabunya AS
Et panelsamtale i after work setting om service-og kulturnæringens «myke» økonomi post covid. Det blir enkel servering.
Bli med serviceekspert, konsulent og daglig leder i Nabunya AS, Miriam Nabunya på en innsiktsfull og tankevekkende paneldiskusjon om hvordan service er den nye valutaen i kultur- og eventbransjen. Etter hvert som verden blir mer sammenkoblet og kundenes forventninger fortsetter å øke, har det å tilby eksepsjonell service blitt en nøkkel differensiator for bedrifter også i kulturnæringen. Ekspertpanelet vårt vil dele sin innsikt i hvordan dem har skapt en servicekultur som gir alle mulighet til å lykkes, samt tips for å yte enestående service i en rekke sammenhenger.
Enten du er en eventkoordinator, artist, arrangør eller bransje veteran, er denne paneldiskusjonen et must-deltakelse for alle som ønsker et nytt perspektiv for et mer bærekraftig kultur og næringsliv.
Ikke gå glipp av denne muligheten til å lære av de beste og bli med i samtalen om hvordan service kan være nøkkelen til suksess i bransjen vår.
Om Nabunya AS
Nabunya AS har et stort hjerte for serviceindustrien og med kombinert erfaring på mer enn 33 år, praktisert på tre kontinenter, idag sørger de for å alltid yte eksepsjonelt god service enten det er gjennom kompetansehevende kurs, prosjekt- og prosessledelse, og personell/ crew utleie. De har satt seg mål om å få alle kundene sine til å bli forelsket i å yte, og benytte god service i alle ledd og sammenhenger i kultur og næringsliv.