After-work: Service is the new currency

  • tirsdag 20. juni
  • 17:00 – 18:15
  • Drammen Kulturhus

Arrangør: Nabunya AS

Et panelsamtale i after work setting om service-og kulturnæringens «myke» økonomi post covid. Det blir enkel servering.

Bli med serviceekspert, konsulent og daglig leder i Nabunya AS, Miriam Nabunya på en innsiktsfull og tankevekkende paneldiskusjon om hvordan service er den nye valutaen i kultur- og eventbransjen. Etter hvert som verden blir mer sammenkoblet og kundenes forventninger fortsetter å øke, har det å tilby eksepsjonell service blitt en nøkkel differensiator for bedrifter også i kulturnæringen. Ekspertpanelet vårt vil dele sin innsikt i hvordan dem har skapt en servicekultur som gir alle mulighet til å lykkes, samt tips for å yte enestående service i en rekke sammenhenger.

Enten du er en eventkoordinator, artist, arrangør eller bransje veteran, er denne paneldiskusjonen et must-deltakelse for alle som ønsker et nytt perspektiv for et mer  bærekraftig kultur og næringsliv. 

Ikke gå glipp av denne muligheten til å lære av de beste og bli med i samtalen om hvordan service kan være nøkkelen til suksess i bransjen vår.

Om Nabunya AS
Nabunya AS har et stort hjerte for serviceindustrien og med kombinert erfaring på mer enn 33 år,  praktisert på tre kontinenter, idag sørger de for å alltid yte eksepsjonelt god service enten det er gjennom kompetansehevende kurs, prosjekt- og prosessledelse, og personell/  crew utleie. De har satt seg mål om å få alle kundene sine til å bli forelsket i å yte, og benytte god service i alle ledd og  sammenhenger i kultur og næringsliv. 

Meld deg på nyhetsbrev

Vær den første til å motta nyheter om arrangementer, nye initiativer, gode historier og programmet.